dijous, 30 de setembre del 2010

ESTAMPACIÓ



Penya xunga,

Aquesta tarda, entre les 17h i les 19:30h aniré a Stampats, la botiga on ens estamparan la samarreta (en vinil). Tal i com vam quedar, farem:

- DORSAL
- ESCUT

El Dorsal s'ha d'escollir la tipografia que ens agradaria, per això, us penjo una imatge i els que pogueu, digueu quina us agrada més, aviam si arribem a algun acord...

El tema és que les equipacions potser arriben demà i si així fos la tipografia l'hauriem d'escollir durant el dia d'avui.
En el cas que les equipacions arribin dilluns, dilluns ho hauriem de saber ok?? VERY IMPORTANT BITCHES!!!

Bé, per altra banda el tema escut... hi ha la opció de fer-lo en color. Preguntaré els preus avui i us passaré un nou missatge per posar-vos al cas.

Mentrestant, neu escollint una tipografia vaaaaaaaa!!!

9 comentaris:

Comandant Black ha dit...

Jo estic entre la 11 i la 5

Yure Pernambucano ha dit...

A mi totes em semblen bé pero posats a escollir, la 11 és bastant picarona, atrevida... i també està bé la 4, més coqueta i reservada. Vosaltres mateixos! Per cert hi ha dorsal en el pantaló?

Enric C. ha dit...

A mi m'agrada la 4. La 11 està bé, però els números '4' i '14' són molt xungos.

Anònim ha dit...

A mi m'agrada, i amb molta diferència, el model 2. No sé si podeu triar el color, però si fos jo qui ho decidís, els faria de color blanc per fer joc amb la línia blanca del davant de la samarreta. Aviam què diu la resta. Per cert, amb les noves samarres fareu molt de goig. Endavant ECV! Sapigueu que teniu tot el suport de la Penya Ribbonera la Plana de Vic. ;-) Apa fins aviat!

Xevi Arumí

Gaspi ha dit...

La 4 és la del Barça, jijiij.

La 11 m'agrada molt i és veritat que el 4 i el 14 queda xungo però cap problema es pot solucionar i fer-los més macos.

Yure Paulista ha dit...

L'Enric té raó, els números 4 i 14 són una mica xungos a la 11. Doncs voto per la 4, però ja dic que no tinc cap problema amb les altres.

pol ha dit...

jo estic entre la 4 i la 5, però de totes maneres em semblarà bé qualsevol d'aquestes sèries... excepte l'11 que és veritat que és un pèl suada

Anònim ha dit...

A mi m'agrada la 10.

Arreveure.
andreu

Ramses ha dit...

yo es que soy un poco clasico, me gusta el 4