dimarts, 28 de setembre del 2010

EQUIPACIÓ FINAL ECV 2010/2011






Aquesta tarda hi ha hagut una enèsima reunió per acabar de perfilar els últims detalls de la participació de l'ECV en el seu nou camí i etapa futbolística. La qüestió era comprar les noves equipacions de l'equip i després del fracàs de l'expedició a can Decathlon on tot era merda i mal feta, el petit comité format per Gaspi, Tití Enric i Yure, han decidit anar a can Urban a veure que s'estava coent. Allà després d'unes quantes gestions, trucades i risas, s'ha decidit com vestirà l'Exèrcit de la Cinta Vermella aquesta temporada. Aquí tenim el resultat, esperem que us agradi i si no, que us donguin pel cul i haver vingut, que collons.

5 comentaris:

Comandant Black ha dit...

Faig una relació de les talles que hem demanat per a cada jugador:

RUSTU - L
ROVIRA - L
POL - L
ENRIC - M
YURE - S
RAMSÉS - L
ALEIX - M
JORDI - L
XAVI - M
GASPI - L
MARCEL - L
SHANTI - L

i 3 samarretes que hem comprat de més:

- M
- S
- L (aquesta L podria ser per l'Andrew que aquest any el tenim cedit a l'Sparta de Praga)

Alessio Dil Pino Enorme ha dit...

Molt bé nois!

Em sembla de putis!

Per cert, qui anirà a la reunió de delegats?

enric ha dit...

Vols anar-hi tu, aLeix?

A mi em va una mica malament.

Yure ha dit...

Nenes, si no hi pot anar ningú a la reunió, hi puc anar jo si no em surt cap compromís de sorbet de figa d'última hora

Anònim ha dit...

WALE!!
molt wapes les samarretes!!
es per mi un honor que em volgueu guardar una samarreta per l'any vinent, la lluire amb molt orgull.
la L em va bé, si fos XL millor.

Pero moltes gracies de tot cor!
andreu