dimarts, 13 de maig del 2008

ECV - Drink Team

Després de veure com el president Rafel Llussà ha carregat contra tots aquells i aquelles que el volen fora de l'entitat per a la propera temporada, arriba un altre transcendental partit per a l'equip. Guanyar o guanyar. El síndrome de "l'entorn" comença a caldejar no només l'entitat sinó també l'àrea esportiva. És de vital importància que tots els jugadors disponibles s'involucrin el màxim, responguin les crítiques que no paren d'acumular-se i surtin a per totes el pròxim dijous a les set de la tarda. Només una victòria pot apaivagar la mala maror d'aquests últims dies. De fet encara no hi ha res perdut, però els jugadors han de contestar en el camp.
Endavant Exèrcit, el dijous a per totes!
El capità.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei nanos!

Jo vindré al partit! I amb més ganes que mai!

Me'n he encarregat d'agafar un parell de bats de beisbol, un puny americà i una forquilla per si en Paul Gascoigne se li acudeix apareixer pel camp!

Fins dijous!

Anònim ha dit...

weiba!! soc l'andreu jo també vinc segur.
I guanyarem home, anirem a per totes si tenim un equip competitiu.
S'ha de guanyar com sigui!!

Pero tengo que añadir que si no se ganan titulos en este club, tendre que ir a otro club a ganarlos... jajajaja











es broma poma,fins dijous

Comandant Black ha dit...

Amics, en principi no podré venir al camp dijous, intentaré canviar un compromís que tinc a les 19:30 però és força dificil. Penseu en més gent. Li he comentat a Ramsés i no ho sap però podria venir. Força exèrcit!

Anònim ha dit...

jo també hi seré. I amb les lentilles.

Anònim ha dit...

Jo vinc... i vull que vingui en Rovira, que vull fer de davanter centro i fotre quatre txitxarros.

Anònim ha dit...

jo també vinc. genís

Anònim ha dit...

jo no podre venir, ja que se que guanyareu!
compromisos amb els esponsors!!!jajajjajaja!!!
i digeuli al presi q es foti la llengua al...on li capiga!
salut i endavant!
alfred