dimarts, 20 de maig del 2008

ECV - Drink Team i ECV - El Jardín

El passat cap de setmana, l'Enric va enviar un mail al Servei d'Esports demanant que si us plau ens informessin de les estones que, durant aquesta setmana, tenen la pista lliure per a poder recuperar el partit aplaçat contra el Drink Team; doncs bé, encara no fa uns minuts el capità de l'equip ha rebut una trucada d'ells. Segons ha explicat el Servei d'Esports els únics dies lliures per jugar són el dimecres a les cinc de la tarda, i l'endemà, ho sigui el dijous també a les cinc. Tal i com varem acordar, a l'Exèrcit li pertoca trobar el dia que més li convingui per disputar el partit, però vista la manca de temps disponible, només podem optar a jugar un d'aquests dos dies. Per tant, és de vital importància que deixeu un comentari explicant què en penseu, si us va bé jugar i quin dia us va millor. El capità té com a molt tard fins demà al migdia per donar al Servei d'Esports una resposta definitiva. Ho sigui que ja ho sabeu, mulleu-vos però sense esquitxar.

D'altra banda recordeu que el dijous a les set de la tarda, l'Exèrcit juga el partit d'aquesta jornada contra el Jardín. Passi el que passi amb el partit contra el Drink Team, l'Exèrcit necessita disputar i treure un bon resultat el dijous si vol aspirar a passar la lligueta. Seria bo que tots els jugadors també diguéssim si podem o no anar a jugar contra el Jardín.
Endavant ECV!

El capità.

10 comentaris:

Pol Vancells i Roldós ha dit...

Respecte el partit contra el Drink Team, a mi em va millor si el juguem el dimecres a les 5.

El dijous a les 7 estaré al jardí del Servei d'Esports per disputar el match contra el Jardín.

Anònim ha dit...

Crec que lo ideal seria no jugar dos partits al mateix dia. Per tant em decanto per l'opció de jugar dimecres a les 5 contra el Drink Team.

El que passa es que no podré venir a jugar el dimecres a les 5.

Pel partit de dijous contra "El Jardín" sí que podré venir.

El pare de la Xixi ha dit...

A mi em va millor el dijous, el dimecres no puc. Que es decideixi, però, el que vagi millor a més gent!! L'argument de l'enric dels 2 partits és lògic i vàlid...bé tampoc tinc gaire vot ja que he jugat igual o menys que Petit quan estava al barça...

Endavant camarades, guanyarem de totes maneres!!

Anònim ha dit...

Soy Norman Bates y no podo gugar ningun partido because es toy en el trabajo de "Teoria i Mètodes" i el juoves a las 19:30 tengo "Classes de Piano" choreezo. Lo siento mushow.

Anònim ha dit...

ei!
jo no hi podre ser, i aquest cop no per motius de feina, sino per afers patumaires! demà comença la Patum i estic convocat per assistir-hi!!!
si algu vol venir ja ho sap!
ens veiem!
A GUANYAR!!!
Alfred

Anònim ha dit...

Dificil setmana per dos partits, tinc moltissima feina...
jo estic disponible per dijous a les 7.
Els dos dies a les 5 em va fatal.
ho sento.
Andrew

Anònim ha dit...

A la merda!

Anònim ha dit...

a tumar pel cul gandul

Anònim ha dit...

Amb una mica de retard, jo nomès podré venir el dijous a les 7. D'altre banda, segueix en peu el tema dels bats de beisbol? (espero que no es censuri)

Repartidor ha dit...

No, no es permeten bats de beisbol, i tampoc es tol·lerarà cap insinuació respecte a la censura.

Aquí es respecta la llibertat d'expressió sempre i quan no s'insulti sense motiu.