dijous, 20 de gener del 2011

Girvisa - ECV

Ja tenim data per jugar l'últim partit de al primera volta, el corresponent a la 2a jornada de lliga, que va ser aplaçat en el seu moment.

El partit és dijous que ve dia 27 de gener a les 21h. i ens enfrontem a un dels equips del capdamunt, el Girvisa. Confirmeu la vostra assistència o comuniqueu que no vindreu.


Per altra banda, seria bo que els jugadors fessin saber la seva disponibilitat per jugar l'amistós de diumenge 30 a les 11h.

Dolcet, Marcel, Rüstü, Ramsés i Xevi Arumí no podran venir. Tenint en compte que farem desplaçar un equip per venir a disputar el partit des de Malgrat, estaria bé poder confirmar-los el més aviat possible si serem prou efectius o no. De moment han confirmat l'assistència: Rovira, Yure, Pol, Xavi Molins, Aleix, Hugas, Enric i Gaspi.

El GEiEG ha posat a la nostra diposició el camp dde futbol7 prèvia reserva de la pista el dia anterior pel mòdic preu de 65€, que pagaríem a mitges.

Esperem confirmació per als dos esdeveniments.

11 comentaris:

Rovirovski ha dit...

Eiii!!!!!!!

Jo el dijous vindre segur. Aviam si aket cop no la lio gaire, jejeje


Lu del diumenge em sembla perfecte, pro jo no vindre pas a dinar pk vaig a fer una calçotada a casa d'un colega, kes el seu aniversari.

Vinga fins dijous

Aleixanko ha dit...

Jo vindré ambdos dies! Li comentaré a l'hugues aiam si s'apunta!

De moment si no vaig errat...pel diumenge serem Rovira, Titi, Lourenço, Pageshanko i Gaspersic. Faltaria trobar 2 o 3 efectius més!

Aleixanko ha dit...

Penya!

Perdoneu m'he deixat en Xavi!

Acabo de parlar amb l'Hugas, un dels històrics de l'exercit. I sembla que pràcticament segur que vindrà. Mentre no es lesioni a última hora, la seva assistència és pràcticament segura.

Pels que no estàn al cas del passat ribboner d'Albert Hugas, aquest jugador fou un dels referents futbolistics més consagrats de la història del club ribboner.


Potser també s'anima a dinar.

enric ha dit...

Un dels motius de fer aquest partit era poder comptar amb algunes velles glòries. Serà un plaer poder tornar a jugar amb l'Hugas.

Fantàstic Aleix!

pol ha dit...

Jo vindré el dijous i també hi seré pel diumenge. Què us semblaria anar a dinar a Cal Bosquetà (St Mateu de Montnegre a tocar de Quart).

Si us sembla bé puc preguntar preus i us dic alguna cosa en el cas que ningú hagi reservat res per algun altre dia.

pol ha dit...

no pas per un altre dia. Volia dir pel mateix diumenge :D

enric ha dit...

Puta mare.

pol ha dit...

he aconseguit un trofeu pel guanyador... la copa fa paxoca, dijous la porto.

enric ha dit...

Fes-li una foto i penaj-la al bloc!!

reçber ha dit...

Ei!!! jo no podré ser-hi! ni dijous ni diumenge, em sap greu! espero que guanyeu! si més no la primera copa de l'exercit, va que fareu història! jeje

que vagi molt bé i fins la segona volta

Gas ha dit...

ens veiem en una estona macarras!