diumenge, 20 d’abril del 2008

Primer match ball!

1ª Jornada 24 abril 18h ECV - 4 MATATS
El pròxim dijous, l'Exèrcit inicia la lligueta d’accés als quarts de final de la Copa Primavera. És de gran importància que tots els jugadors i jugadora comuniquin si poden o no venir a disputar el partit contra els 4 Matats, perquè el cos tècnic té la sensació que costarà tenir apunt una alineació de garanties degut a les nombroses baixes que l’equip acumula: Valls, Pagès i Arumí tenen permís del club per viatjar a Finlàndia, Hugas causarà baixa fins al pròxim curs per culpa d’una mononucleosis infecciosa (altrament dita “febre dels enamorats”) i J. Rovira pot ser que estigui una setmaneta més en el dic sec.

Per tant us animem (i obliguem) a dir-nos quelcom relacionat amb el tema que ens ocupa, i quan més aviat millor!
Gràcies i visca l’ECV!, atentament,

El capità.

PD: Ramsés i Puig-Reig, on us heu posat?

10 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo tinc classe.

Anònim ha dit...

Ei! que jo també tinc classe!!! on s'és vist això de canviar de dia dels partits sense consultar-ho a la plantilla o, .... joer que no m'enterao!!! pos vaia.... jo ho vei una mica xungo ... que el Mr Nogué ens trobarà a faltar...

Apa pringaos!!
asta luec!

Anònim ha dit...

Isa, el passat 1 d'abril vàrem posar un post sobre les inscripcions de la Copa Primavera en el que informàvem sobre els horaris i us demanàvem que si us plau diguessiu els dies que us anaven millor a cadascú. Segons el que va dir la gent, més l'opció de jugar en un grup que sembla més assequible comparat amb el de dilluns i dimecres, vàrem apuntar-nos a aquest grup. Per tant, no és veritat que no ho consultèssim amb l'equip, al contrari.Si mires els últims posts penjats ho veuràs.

És responsabilitat de cadascú enterar-se de les noves, per alguna cosa hi ha el blog.

A reveure!

Comandant Black ha dit...

Hola amigos. Norman Bates no puede venir el thursday porqué está comiendo coreezo en Lloret de Mar. Gapsi tampoco pode venir because tiene un concert de gospel music en Harleem. I'm sorry people!

Anònim ha dit...

hola soc landreu,
jo si que puc jugar, pero no estic al 100% ja que surtu duna lesio.
espero tenir prou efectius pq no aguantare el partit sencer.
dw

Anònim ha dit...

Jo també tinc clase i surto d'una lesió a l'esquena, pero vindre. Ara bé, si em de ser quatre matats, mai millor dit, millo que ens quedem tots a casa.

Anònim ha dit...

Per cert, sóc en Genís.

Anònim ha dit...

Ei Genís! Què en sabem d'en Quim, pot venir? De moment sóm l'Enric, l'Andreu, en Marc, en Genís i jo. Ens falten 3 persones (1 canvi). Qui pugui venir que no s'ho pensi dos vegades!

Comandant Black ha dit...

Hola friends, is possible that Norman Bates ha amenazado a Gasman para que play el match tomorrow. Pero es muy justito coreezo I like it. Porque tiene un concert a las 19 but puede coger una ducha en Servei d'Esports de la UdG vestidores and luego go to the concert. En principio podemos contar con Gasman! Chao

Anònim ha dit...

Sóc en Genís. Jo vindré, amb incorporació d'en Quim, i també de l'Hugas, encara que no esta del tot recuperat i només podrà jugar al 50%. Endevant exèrcit!