dimarts, 19 de febrer del 2008

7-ciències - ECV

El dimecres a les 5 de la tarda, l'Exèrcit s’enfronta als 7-Ciències en la màxima competició. És un partit que pot marcar l’esdevenir de l’equip fins al final de la lliga, per tant, és crucial que el cos tècnic sigui coneixedor dels jugadors disponibles per a disputar tan transcendental enfrontament. Si us plau comuniqueu-nos el més aviat possible si vindreu a jugar (comentari), d’aquesta manera el cos tècnic començarà a dissenyar l’equip. Atentament,

Rafel Llussà,

President de l’Exèrcit de la Cinta Vermella

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo vindré. Passo d'escoltar la regidora de mobilitat i les seves rondalles sobre el TGV i els kellog's.

Anònim ha dit...

Conteu amb mi també. Jo aniré a classe a 2/4 de 5 i marxaré a 3/4 de 5.

Anònim ha dit...

Jo també vindre despres d'uns partits d'absència. Genís

Anònim ha dit...

jo tambe soc aki. soc l'andreu

Anònim ha dit...

hola chicos. soy Ronaldinho que no viajo a glasgow i jugare con vosotros. trankuuuiiilos amigos. jeje es broma

Comandant Black ha dit...

Jo i el meu genoll deficient vindrem al partit.

Anònim ha dit...

ei!
el noi de puig-reig estarà allà, ho almenys sino hi ha cap imprevist!
compteu amb mi!