dimarts, 7 de febrer del 2012

Recuperació partits aplaçats

El GEiEG ja ha determinat els horaris per recuperar els partits aplaçats de la primera volta.

El partit corresponent a la primera jornada de lliga contra "9DC" es recuperarà el dijous 16 de febrer a les 22h.


El partit corresponent a la noséquina jornada de lliga contra els "Trident Senses" es recuperarà el dimarts 28 de febrer a les 22h.


Falta saber quan recuperarem el partit contra l'Ath. Gerunda, que s'havia de jugar aquest dimecres, però que ha quedat aplaçat.

7 comentaris:

Alessio Farias da Silva ha dit...

Pel dijous 16 jo vindré!

Anònim ha dit...

Hi ha la proposta contra ath. gerunda el divendres a les 22. a mi no em va be!
andrew

polvanrol ha dit...

A mi em van bé tots els dies proposats. Si demà fossim prous per mi podriem jugar.

Anònim ha dit...

the same as pol

Anònim ha dit...

merda sempre em deixo ficar el nom
isaac

Anònim ha dit...

el maño si estará para ambos jueves hermanos mios.
respecto a lo de este viernes yo no estar...ohhhhh

maño

Aleix ha dit...

Jo i en Gaspi tenim assaig...per tant, no podriem...