dissabte, 8 de novembre del 2008

ECV - Nueva Asia

El pròxim dijous dia 13 a les set de la tarda, l'Exèrcit disputa la segona jornada del campionat de lliga, qui està disponible?. Sembla que el Servei d'Esports encara no té configurades la resta de jornades, o sigui que encara no sabem el número de partits que ens tocarà jugar en la lliga d'enguany. Tanmateix que ningú oblidi que ens queda per jugar el partit suspès contra Lo més Gran i que seria interessant de trobar un dia que ens anés a tots bé, per tant anem-hi pensant. Vist que el dijous disputem el primer partit (esperem que així sigui) després de mig any d'inactivitat física seria bo que tots acudíssim al camp, afició inclosa. Salut i fins aviat.

Endavant Exèrcit!

El capità

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo vindré.

De cara a recuperar el partit contra "lo + gran", tinc lliure la tarda de dimarts aquesta setmana. La setmana que ve em va bé dilluns, dimarts o diojus si no juguem.

Salut i fins aviat.

Facebook. Facebook.

Comandant Black ha dit...

Ei amics, aquest dijous no puc jugar, tinc un compromís molt important que acaba aquesta setmana. De cares a la setmana vinent, estaré disponible per tots els partits que calgui. Sort!

Comandant Black ha dit...

Per cert, el meu amic Obama diu que ens farà una visita tan bon punt comenci la competició. És ben bé, que aquest tio farà coses importants pels EUA i pel món.

Aleixanko Pagesishencko ha dit...

Ei companys!

Per part meva assistiré al partit.

Anònim ha dit...

En principi conteu amb mi també!

HUGAS