dimecres, 12 d’octubre del 2011

Primer entreno de la temporada

Desprès d'un estiu de canapes, caipirinhes, drogues dures i no tant dures, ha arribat el moment de veure'ns les cares, i segurament també les panxes. La junta directiva estava pendent d'acabar de confirmar algun nou fitxatge, sobretot en la demarcació de porter, però la lliga s'acosta i encara no ens coneixem tots.

Tot i això, s'està pendent de qualsevol proposta de porter; un pal d'escombra amb uns guants, el cotxe d'en Gaspi, en Rafael Llussà, en Pla, el que sigui. Estem oberts a propostes.

Així que, com veieu fer un entreno aquesta propera setmana?
Possibles dates:

- dilluns a les de 20 a 22
- divendres de 20 a 22

Segurament podem reservar al Servei d'Esports.

Pronuncieu-vos malparits!

10 comentaris:

enric ha dit...

quin divendres? Aquest o el vinent?

jo podria venir a partir de les 9.

rustu ha dit...

jo divendres no hi sóc per Girona, dilluns podria combinar-m'ho!

Alessio Farias da Silva ha dit...

divendres 21 o dilluns 17 caps d'ou!

Anònim ha dit...

a mi el dilluns 17 em va bé!ja direu quelcom! el divendres no gaire... per no dir gens.. jajaja

andrew

Comandant Black ha dit...

a mi en principi em va malament un i l'altre així que feu el que pogueu!

ramsés ha dit...

A mi me va bien el dia que decidais...

Aleixanko ha dit...

cullons penya...per dilluns a les 8 del vespre és viable?

Anònim ha dit...

Qu hi ha ntreno avui o noooooo!!!!

Shanti el de les Balls ha dit...

A mi em va millor el divendres! Però si és avui miraré de muntar'm-ho!!!

què dieu?? com ho fem això?

Comandant Black ha dit...

Putos jo divendres 21 no hi soc però si voleu fer-ho igualment endavant.