dimarts, 26 d’abril del 2011

ECV - Skonto de Risa

Aquest divendres, dia 29 d'abril, a les 21h. Skonto de Risa - ECV.

L'assistència al partit és vital per a una bona classificació de l'ECV, ja que ens enforntem a un rival directe. Confirmeu la vostra assistència al bloc, facebook o twitter.

Després del partit, a la Copa, se celebrarà la Festa de la UdG 2011 amb l'actuació de l'Orquesta Di-Versiones.

Una bona ocasió per quedar-se a Girona i venir al partit.

Confirmats: Enric, Yure, Pol, Aleix, Jordi, Morales, Ramsés.

Baixes: Marcel, Gaspi, Rüstü, X. Molins, Shanti.

5 comentaris:

Colega Gasman ha dit...

Ei colegues!

Jo vinc colegues!

fins divendres colegues?

Colegues!

Aleixanko ha dit...

Jo també vinc nanus!

Algú té el telèfon d'en Rovira???

Em va dir que nomès podia els divendres...però tinc els meus dubtes de que estigui al cas...

Facebooks? Aquest noi ha de tenir facebook!

Shanti el de les Balls ha dit...

Ei culegues!! No puk venir coolegues!! Vaig a veure el CARLOS LATRE a l'AUDITORI coolegues!!

Quina llástima pro...

Joder mira que jugar un p divendres...
Mus veieim dp de fiestuk...

VA molta sort...que estem en ratxa... que vam guanyar 3-0 lúltim partit!!

ECV ha dit...

En Rovira no té facebook. T'encarregues de parlar amb en Jordi i en Morales?

Comandant Black ha dit...

Ei tios...

Finalment no puc venir perquè començo a treballar al Game de l'Espai gironès i l'horari és de 19 a 22...

I'm sorry!

Gaspi