dijous, 8 d’abril del 2010

INSCRIPCIONS Copa Primavera 2010

La Copa Primavera és una competició que s'iniciarà el 19 d'abril i finalitzarà a finals de maig. Hi haurà una primera fase de lliguetes de grups petits i una fase final eliminatòria.

Inscripcions:
Cada jugador haurà de fer la seva inscripció individual (5€) al torneig via web.
El delegat de l'equip ja ha enviat al Servei d'Esports el full amb els noms dels jugadors de la plantilla. Només falta que els jugadors paguin la quota.


Inscripció individual

L'equip ha estat inscrit al grup IV, que competeix dimarts i dijous de les 18h a les 21h (partits de futbol de 4 hores cada dos dies).

5 comentaris:

Enric Larsson ha dit...

Ja he pagat els cinc leuros

Enric Larsson ha dit...

Ja he pagat els cinc leuros

Fatty Yure ha dit...

ei fills meus, ja estic matriculat i he pagat els 5 putos euros (3 canyetes al bar Pepe)

Comandant Black ha dit...

jo tambeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Alessio De Souza Da Lima ha dit...

Jo també hi sóc marranetes meves!