dimecres, 24 de setembre del 2008

Inscripcions Lliga 08/09

Descripció: Sistema de competició consisteix en 4 grups de 12 equips, cada grup fa una lliga en el seu horari a una sola volta, i els 2 primers de cada grup es classifiquen per la fase final.
Dia: A partir del dilluns 5 de novembre
Hora: Grup 1 dl i dc de 12 h a 15 h, grup 2 dl i dc de 15 h a 18 h, grup 3 dt i dj de 15 h a 18, grup 4 dj de 18 a 21 h
Lloc: Servei d'esports - zona esportiva del campus de Montilivi

Inscripcions: Fins el dilluns 27 d'octubre.
Omple el full d'inscripció, imprimeix-lo i porta'l al Servei d'Esports

Preu: 70 € per equip (cal ser soci del Servei d'Esports)

Més informació: Servei d'Esports

5 comentaris:

Anònim ha dit...

La lliga torna un altre any i mentrestant l'equip de redacció torna a posar a disposició dels jugadors el blog de l'equip. Per cert, a mi em va bé el grup de les 18 a les 21 h dels dijous. Els altres dies no asseguro que pugui venir.

Endavant ECV!!

enric ha dit...

Menys al 1r grup a mi em van bé la resta... si la directiva i l'equip tècnic encara compten amb mi...

Anònim ha dit...

a mi tan sols em va be el grup 4, malgrat tinc classe fins dos kuarts de set, per tant, si hi ha partit a les 6 no podre anari, si el partit es a les 7 o a les 8 si q podre venir.
daltra banda, els altres grups em van molt xungus...
espero que trobem el dia idoni i que akest any guanyem molts partits!!

Anònim ha dit...

per cert, soc l'andreu, adeu

Anònim ha dit...

des de les brigades riboneres volem saber quin horari fareu per poguer assistir als corresponents partits. salut i gols!!!